چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم

تبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابهتبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابه هدف گذاری مجدد تبلیغات چیزی است که به شما امکان می دهد تبلیغات مشابه را در سراسر وب مشاهده کنید. چگونه می توانیم از دیدن تبلیغات هدفمند خودداری کنیم؟ هنگامی که روی یک تبلیغ در یک موضوع خاص کلیک می کنید، ممکن است تبلیغات دیگری در همان موضوع ظاهر شوند. در این صورت هیچ راه فراری برای شما وجود نخواهد داشت. این یک عامل کلیدی در هدف گذاری مجدد تبلیغات شما است که به عنوان روش تبلیغ شناخته می شود. در زیر توضیح می دهیم که چرا تبلیغات را دوباره نشان می دهیم. وقتی برای اولین بار تبلیغی را مشاهده کردید، بگویید که سایت فروش بازی های ویدیویی را تبلیغ می کند، روی آن کلیک کنید و به وب سایت آنها بروید. مطمئن ترین چیز این است که بار اول آن را نخرید و آن صفحه را ترک کنید. مهمتر از همه، هر تبلیغی که بعد از آن برای آن بازی می بینید از همان وب سایت یا تبلیغات مشابه است. به این نوع تبلیغات در فارسی هدف گذاری مجدد می گویند. هدف گذاری مجدد تبلیغات چیست؟ هدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگهدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگ هدف گذاری مجدد نوعی تبلیغات است که در آن مشتریان مجدداً هدف قرار می گیرند.هدف گذاری مجدد زمانی اتفاق می افتد که از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید اما اقدامی را که شرکت می خواهد انجام نمی دهید، مانند زمانی که هدف تبلیغ کننده فروش بازی به شما است و شما از وب سایت بازدید می کنید اما خرید نمی کنید. ، تبلیغ کننده پیش بینی می کند. که شما یک مشتری بالقوه هستید که به یک مشتری واقعی تبدیل خواهید شدگوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. به این ترتیب وقتی از یک وب سایت مقصد بازدید می کنید، اطلاعات مرورگر شما در سرورهای سایت تبلیغ کننده ذخیره می شود و تبلیغات محصول مورد نظر شما نمایش داده می شود. به همین دلیل به نظر می رسد که تبلیغات شما شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات هدفمند است؟ خیر، این دو روش تبلیغاتی متفاوت است. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ‌کننده همان اطلاعات را از مشتریان بالقوه برای فروش محصول یا برخی از هدف‌های تبلیغاتی انتخاب می‌کند تا تبلیغ فقط برای این دسته از افراد نمایش داده شود. به عنوان مثال، یک تبلیغ‌کننده می‌خواهد محصول بازی ویدیویی خود را برای افراد 15 تا 25 ساله هدف قرار دهد که مضامین بازی را دنبال می‌کنند، بنابراین وقتی آگهی را می‌بینید، با چیزی که قبلاً دیده‌اید مطابقت نخواهد داشت. در تبلیغات هدفمند، شرکت‌های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس‌بوک از تاریخچه جستجو و کوکی‌های شما برای نشان دادن تبلیغات مناسب به شما استفاده می‌کنند.چرا تبلیغ کنندگان را با استفاده از این روش تبلیغاتی هدف قرار می دهید؟ هدف گذاری مجدد تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟ می تواند منجر به نرخ تبدیل نسبتاً بالایی شود. بسیاری از مردم این نوع تبلیغات را ترسناک می دانند، در حالی که دیگران آن را آزاردهنده می دانند.کاربران اینترنت این تبلیغات را خطرناک یا آزاردهنده می دانند زیرا بر اساس اطلاعات شخصی و گزارش های جستجو و عملکرد شما هستند. در هر صورت این نوع تبلیغات به منظور هشدار انجام می شود. به عنوان مثال، به شما هشدار می دهد که در شرف خرید یک بازی ویدیویی هستید و از شما می خواهد که به وب سایت مقصد برگردید و اقدام کنید. مثل خرید کردن از آنجایی که شما به خرید یک محصول فکر می کنید یا به آن محصول علاقه مند هستید، مشتری بالقوه ای محسوب می شوید که خرید می کند و به مشتری واقعی تبدیل می شود، بنابراین این نوع تبلیغات اغلب از تبلیغات مشابه موثرتر است. به تبلیغات هدفمند چون از اطلاعات و سوابق شما استفاده می کند، ممکن است احساس کنید که آزاردهنده است یا به حریم خصوصی شما تجاوز می کند. چگونه با هدف گذاری مجدد تبلیغات مقابله کنیم؟ روش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگروش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگ بهترین راه برای مبارزه با تبلیغات مشابه یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از VPN است، زیرا ممکن است متوجه شده باشید که این نوع تبلیغات معمولاً با ذخیره کوکی‌های مرورگر شما ارائه می‌شوند.با این حال، ممکن است بخواهید ذخیره کوکی ها را برای بسیاری از سایت ها مسدود کنیدبا این حال، باید در نظر داشته باشید که نام کاربری و رمز عبوری که ذخیره می کنید نیز می تواند دزدیده شود، از سوی دیگر، بسیاری از وب سایت ها اجازه استفاده غیرمجاز از کوکی ها را نمی دهند. توجه به این نکته ضروری است که با این روش نمی‌توانید همه تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کنید، اما می‌توانید تا حدودی آنها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف 3 چیز است. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان. با این کار از هدف‌گیری مجدد تبلیغات جلوگیری می‌شود، اما توجه داشته باشید که هر داده‌ای که ذخیره کرده‌اید، مانند نام‌های کاربری و رمز عبور، نیز حذف می‌شوند. حذف خواهد شد. اشتراک گذاری اطلاعات کمتر همانطور که در بالا اشاره کردیم، شبکه های اجتماعی نیز این روش تبلیغات را انجام می دهند و جالب است بدانید که شبکه های اجتماعی می توانند هدفمندتر باشند زیرا اطلاعات بیشتری در مورد شما دارند.با این حال، اگر می خواهید از شر تبلیغات رسانه های اجتماعی خلاص شوید، می توانید بسیاری از قسمت های ثبت نام غیر ضروری را خالی بگذارید.3. از سرویس تغییر VPN یا IP استفاده کنید. استفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگ VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغ‌کنندگان سخت‌تر می‌کند. وقتی از VPN استفاده می کنید، قرار دادن کوکی ها برای وب سایت ها دشوارتر است زیرا VPN IP شما را تغییر می دهد، به این معنی که وب سایت ها نمی دانند به کدام آدرس IP تبلیغات را ارسال کنند. از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده کنید از مسدودکننده‌های تبلیغات یا مسدودکننده‌های تبلیغاتی استفاده کنید که می‌توانند به عنوان پسوند مرورگر یا نرم‌افزار نصب شده روی رایانه شما نصب شوند تا تبلیغات را برای شما مسدود کنند. اکثر این برنامه ها فقط تبلیغات پاپ آپ را مسدود می کنند و توانایی حذف همه تبلیغات را ندارند. . با این حال، نباید انتظار داشته باشید که آنها همه تبلیغات را به سمت شما هدایت کنند. با این حال، می توانید از آن برای کاهش نمایش چنین تبلیغاتی استفاده کنید. استفاده از مرورگرهای وب شخصی برخی از مرورگرها هستند که سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نمی کنند. به عنوان مثال، مرورگر brave یکی از این مرورگرها است که می توانید از آن استفاده کنید.از آنجایی که گوگل کروم محصول گوگل است، می تواند سابقه جستجوی شما را از تبلیغات کپی کند. همچنین می‌توانید از پنجره‌های خصوصی یا اصطلاحات پنهان در مرورگر خود برای جلوگیری از ذخیره شدن کوکی‌ها و سابقه مرور خود استفاده کنید.از موتور جستجوی خود استفاده کنید گوگل معروف ترین و محبوب ترین موتور جستجوی جهان است، اما به دلیل اینکه خدمات تبلیغاتی خود را در قالب Google Ads ارائه می دهد، از تاریخچه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند. با این حال می توانید موتور جستجو را تغییر دهید و از موتور جستجوی خصوصی استفاده کنید.یکی از موتورهای جستجویی که سابقه جستجوی شما را در نظر نمی گیرد DuckDuckGo است. رد کردن ذخیره‌سازی کوکی‌ها در بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی، هنگام ورود به سیستم، پیامی مبنی بر تأیید ذخیره‌سازی کوکی‌ها مشاهده می‌کنید. اگر می توانید، مرور را ادامه دهید و از خلاصه و کلمات پایانی خوشتان نیاید. اگر می خواهید بدون تبلیغات آزاردهنده یک وبگردی دلپذیر داشته باشید، می توانید از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید. با استفاده از روش های فوق ذخیره کوکی ها و تاریخچه مرور وب سایت ها برای وب سایت ها مشکل است و از این طریق می توانید با خیال راحت به مرور خود ادامه دهید امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد منبع: خوی وب

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …